Jammer, dan kunnen we later de nestjes minder uitgebreid volgen
Stijnke komt steeds dichter bij het moment dat ze loops wordt, maar volgens Bert kan het nog wel een weekje duren.
We zien aan Bert's interesse altijd of het al (bijna) zover is en hij heeft er nog nooit naast gezeten
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Ik weet dat hink-jan op het forum zit èn op de wachtlijst staat. Misschien nog te kort, dat is vanzelfsprekend niet aan mij om te beoordelen. Afgezien daarvan weet ik niet of hij op 'n teefje of 'n reutje wacht...
Jan & Willem
Onze Smous Abel - 22-05-2014 = Mees x Bauke
Onze Bengaalse katers Midas en Felix - 19-02-2012 = Fay-Rose x Bengalivo
Pagina Beestenboel: (foto's en video's van Abel en Midas & Felix) Klik op: http://smu.gs/1wrv4bu
Het viel me alleen op dat er niet werd gereageerd op het flinke nest met wel 6 teefjes
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
"Geen nazaten van forumleden, althans niet volgens een kort lijntje en ook geen frequente forumbezoekers op de wachtlijst voor een teefje" zou ook mijn conclusie zijn Desondanks een mooi nest, en met 6 teefjes (en 1 reutje) nog bijzonder ook!
Maar ach, ieder nestje is bijzonder voor moeder en fokker en iedere pup is de bijzonderste voor de a.s. eigenaar
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Wij staan op de wachtlijst voor een teefje maar zijn nog niet aan de beurt. Als we wel aan de beurt zijn zal ik mij echt wel melden. :wink2: Hoeven jullie echt niet bang voor te zijn. We wachten geduldig af.
sammydesmous schreef: Vanmiddag is Silke-Noppes bevallen van 5 pups. De laatste was dood. De levende zijn 2 reutje en 2 teefjes. Ze heten Puk, Storm, Takkie en Woezel.
We gaan gauw kijken, helaas kunnen we morgen niet.
Gek idee onze Sammy al oma
Foto staat in mijn album
José, Sammy & Lieveke
4 Kleinpups voor Sammy.
Gefeliciteerd.
Zijn jullie gaan kijken?
Ben benieuwd naar de foto's van het stel.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Nee Charlotte we hebben ze nog niet gezien. We gaan zondag op kraambezoek.
Wie doet het eerste weeks bezoek? Ben jij dat?
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Vandaag zijn we bij Sammy 's kleinpups op kraambezoek geweest. Het zijn 4 mooie donkere pups. Met mooie zwarte randjes langs ogen en oortjes en zwarte neusjes. Silke-Noppes doet het uitstekend als moeder. Ze verzorgd ze goed en zorgt dat ieder genoeg drinkt. Ze kwam ons begroeten bij de voordeur. Leuk hoor dat ze ons herkende.
En ja wat smelt je toch bij het zien van die kleine babysmousjes. zo vertederend en dan ook nog kleinpups van je eigen smous.
Terwijl reutje Storm bij Theo op schoot zat deed hij een oogje open. Dat was de eerste.
We gaan nog een keer op bezoek en dan gaan Sammy en Lieveke ook mee.
Er was nog geen eerste weeks bezoek van het TFP geweest. Ben benieuwd wat men van het nestje vindt.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Charlotte schreef:Wat leuk dat jullie op bezoek zijn geweest bij de kleinpups van jullie Sammy.
Is toch nét iets leuker dan alle andere pasgeboren pups.
Ja voelt toch een beetje eigen.
sammydesmous schreef:Er was nog geen eerste weeks bezoek van het TFP geweest. Ben benieuwd wat men van het nestje vindt.
Het lukt niet altijd om een nest in die eerste week te bezoeken.
Voor mij is het te ver....
Ik geloof dat degene die langs zou komen een hamstringblessure had.
Het najaar heeft ook z'n nadelen hoor Jeanette
Hebben we gezien bij na de geboorte van Sjakie,alle weer hebben we gehad behalve de we konden vaak niet eens naar buiten zulk rotweer als het was.