Maarten-Booster heeft ineens lange poten gekregen. Hij is bijna net zo hoog nu als grote zus Mijntje-Maartje. Maar nog wel een kilo lichter
Maar zijn koppie is erg leuk. Allemaal trouwens, maar zo enorm verschillend. Je snapt niet dat dat allemaal dezelfde twee ouders heeft.
Sinds ze allemaal boven de 2 kilo wegen ben ik gestopt met het weegritueel. Ze passen niet meer in de weegschaal en groeien ook wel als ik ze niet weeg. Er wordt er geeneen mager, dus dat zit ook wel snor en energie hebben ze meer dan genoeg. Berend-Bobby zal inmiddels wel tegen de 3,5 kilo zijn, Mijntje-Maartje ruim boven de 3 en Maaike-Pippa en Maarten-Booster waren zaterdag ook de 2 kilo gepasseerd. Zij zullen in de buurt van Stien zitten qua gewicht.
De kou was wel even een verrassing, maar geen bezwaar voor ze om naar buiten te gaan. Sneeuw ligt er hier nog niet noemenswaardig, dus dat mogen ze morgen gaan ontdekken als er echt wat ligt.
O ja, voor wie zich afvraagt waarom die pups zulke grote oren hebben, zie foto van Douwe in mijn album