Leuk om die filmpjes te zien Renate, de kopjes en hartjes zijn idd. heel goed te zien, maar het aantal...? Ik hou het dus nog steeds op 3... druk zat bij jou thuis!
Ik gun je een wat kleiner nest waar je helemaal voor kunt gaan en lekker van kunt genieten!
...Voor de club en alle wachtenden hoop ik natuurlijk dat ze Fieke overtreft...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
...Voor de club en alle wachtenden hoop ik natuurlijk dat ze Fieke overtreft...
Dan zou Dana's voorspelling uitkomen.
Laat de wachtenden dan nog maar even wat langer wachten. Met 10 zou ik echt niet happy zijn. Nou ja, in ieder geval eerst bij moeten komen van de schrik.
Phoebe is vandaag trouwens officieel met zwangerschapsverlof
De komende 2 weken blijft voor ons de vraag hoeveel Phoebe er verbergt in haar buik?????
Ik ben benieuwd... Zo'n echo is echt heel leuk, al die kleine wriemeltjes. Ik hoop voor je dat het geen reuzenest wordt. Tuurlijk ga je er dan ook voor, maar volgens mij heb je wat meer tijd om er van te genieten als het een wat bescheidener nest is.
Een groot nest is wel leuk voor de wachtlijst , maar nog even wachten kan er vast nog wel bij hoor.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Leuk die echofilmpjes. 5 stuks is prima toch. Nog eventjes en dan weten we het. Alles nog goed met Phoebe?
José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ik heb net buikfoto's van Hieke bij de foto's gezet. Die heeft al flinke uiers.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Hieke is dikker dan de vorige keer. Komt dat omdat de buik al een keer is opgerekt, of zouden er een of twee meer in zitten. Bij de weddenschap heb ik een 2-4 nestje voorspeld. Pim 0-5
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Vanmorgen kwam er een dierendokter kijken of de puppies nu eindelijk eens kwamen. Het was nog zo vroeg dat de dokter zelf nog in pyjama liep
Het was een kundig arts, want via Phoebe's oor kan ze de puppies zien zitten.
Renate wat schattig, Dana met haar dierendokterskoffer.
Enig dat zij de pups kan zien/horen via Phoebe's oor.
Wat zal zij straks ook genieten als de pups er zijn. ---
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.