Ja, gelukkig wel. Toen we het balletje weghaalden ging het al meteen een stuk beter. Nu loopt ze ook weer te dartelen als we naar buiten gaan, ze had een paar weken dat ze het kortste al meer dan genoeg vond.
Nu die hele periode achter de rug is, ben ik blij dat het een leeg nest was en niet dat er maar één pup was, hoewel die natuurlijk ook liefdevol ontvangen zou zijn. De kans op complicaties bij de bevalling is dan helaas ook groot. Gewoon op voor de volgende ronde.
HK Suske X Ot (Beer)
Re: HK Suske X Ot (Beer)
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Vind ik ook. Ze is nog jong hoor! En fijn dat ze weer zichzelf is! Nog even en dan kan ze lekker dartelen in de sneeuw, die voorspeld wordt.

Heerlijk dat Suske over de berg is.
Beter geen pup, dan één (al zijn de bedoelingen goed) die ook nog eens met een kunstgreep ter wereld zou zijn gekomen.
Nu staat alles weer open, en kunnen jullie je richten op een succesvolle volgende kans.
Guusje's moeder bleef ook leeg de eerste keer, de volgende dekking leverde vijf pups op! Ik bedoel maar.
Beter geen pup, dan één (al zijn de bedoelingen goed) die ook nog eens met een kunstgreep ter wereld zou zijn gekomen.
Nu staat alles weer open, en kunnen jullie je richten op een succesvolle volgende kans.
Guusje's moeder bleef ook leeg de eerste keer, de volgende dekking leverde vijf pups op! Ik bedoel maar.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Fijn Karin dat Suske weer de oude is.
Volgende keer een nieuwe kans met een andere lover.
Volgende keer een nieuwe kans met een andere lover.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.