Groetjes José
Woezel X Jurre
-
sammydesmous
Re: Woezel X Jurre
Die Woezeltje, ze heeft ons allemaal mooi beetgenomen. Jammer geen voorjaarspups voor haar. Volgende keer beter. Ondertussen heeft ze wel al die lekkere hapjes opgesmikkeld. 
Groetjes José
Groetjes José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
-
Desi
Sorry dit is niet het juiste onderwerp:
Andrea, Leentje weegt 10.5 kg, maar is wel heel rank! Eddie is ook rank, zeker goed te zien na zijn laatste pluk!(ze hebben volgens mij de bouw van paps, maar is wel flink zwaarder dan Leentje. Als ik de baasjes het a.s. weekend zie/spreek zal ik vragen hoe zwaar die is. Desi is veel meer gedrongener. Onze zoon noemt haar ook: "Dikkie Dik". Maar echt ze krijgt heel weinig te eten. Z'n half maatbekertje per dag + 1 bruine boterham en een beetje fruit of rauwe groente. Beweging krijgt de dame meer dan voldoende, vooral met een stoeiende Leentje in de buurt.
Andrea, Leentje weegt 10.5 kg, maar is wel heel rank! Eddie is ook rank, zeker goed te zien na zijn laatste pluk!(ze hebben volgens mij de bouw van paps, maar is wel flink zwaarder dan Leentje. Als ik de baasjes het a.s. weekend zie/spreek zal ik vragen hoe zwaar die is. Desi is veel meer gedrongener. Onze zoon noemt haar ook: "Dikkie Dik". Maar echt ze krijgt heel weinig te eten. Z'n half maatbekertje per dag + 1 bruine boterham en een beetje fruit of rauwe groente. Beweging krijgt de dame meer dan voldoende, vooral met een stoeiende Leentje in de buurt.
Een nieuwe poging zit er de komende keer niet in, want dat zal rond juli zijn. Hopelijk opnieuw in januari, want dan valt een evt. nest weer in een meivakantie. Moet ik wel een duopartner naast me hebben, die dagen wil ruilen. Deze keer kon ik dat goed regelen. In week 2, 3 en 4 van een nest kan je nog weleens werken, als het moet, maar de eerste week en week 5, 6 en 7 moet je vrij zijn, een enkele halve dag uitgezonderd.
Woezel doet nog steeds of ze recht heeft op een flinke bak Carnibest! Haar brokken liet ze staan. Ach, er kan welk wat van dat vette lijf af! Woezel mag niet meer dan 8 kg wegen, ze is klein. De andere twee probeer ik rond de 10 te houden, wat bij oude Nina goed lukt, Jip is een ander verhaal. Die mag nu gelijk met dochterlief op dieet.
Klopt Ria, ik heb nog nooit een leeggebleven teef meegemaakt, dit zou mijn 14e nest worden.
Woezel doet nog steeds of ze recht heeft op een flinke bak Carnibest! Haar brokken liet ze staan. Ach, er kan welk wat van dat vette lijf af! Woezel mag niet meer dan 8 kg wegen, ze is klein. De andere twee probeer ik rond de 10 te houden, wat bij oude Nina goed lukt, Jip is een ander verhaal. Die mag nu gelijk met dochterlief op dieet.
Klopt Ria, ik heb nog nooit een leeggebleven teef meegemaakt, dit zou mijn 14e nest worden.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Ook met Carnibest, desnoods aangevuld met (verse) spercibonen kan ze prima
afvallen.
afvallen.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ja, kwestie van precies afwegen en net iets minder geven. Hoeft ze niet eens aan de bonen.
Maar heel jammer, Maria, het was zo mooi geweest. Gelukkig is er nog steeds hoop op een nest.
Maar heel jammer, Maria, het was zo mooi geweest. Gelukkig is er nog steeds hoop op een nest.

Jammer Maria. Je vermoeden klopte . Nu maar hopen dat het volgend jaar allemaal wat beter verloopt en je dan mag genieten van een volle werpkist.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje