OokJajo schreef:DAGDROMEN............
Lisa x Dop
Ach Jozé,
Kijk maar eens naar onze supersmouzen !!!
Kampioenen in GenG, Fly-ball, Behendigheid..........
en kampioen knuffelen natuurlijk !!!
Dat wordt nog wel eens wat.
Inschrijven kan altijd...............
Kijk maar eens naar onze supersmouzen !!!
Kampioenen in GenG, Fly-ball, Behendigheid..........
en kampioen knuffelen natuurlijk !!!
Dat wordt nog wel eens wat.
Inschrijven kan altijd...............
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Jozé zou leuk zijn als je uit hetzelfde nestje een pup zou krijgen als je vriendin. Ga gewoon op de wachtlijst staan, je hebt dan lang genoeg de tijd om na te denken of je een smousje wil hebben. Je kan altijd nog nee zeggen.
We gaan vanmiddag Lisa weer ophalen bij Corrie en Cock. Alles is goed gegaan. Als ze uitgelaten werden bleven Lisa en Jutte een beetje scharrelend bij Corrie in de buurt terwijl Hieke en Jeltje aan het rennen waren met elkaar. Lisa kan het met alle drie de honden goed vinden, al heeft ze Jeltje een keer op haar rug gelegd omdat zij te opdringerig druk tegen haar deed.
Groetjes, Erna.
We gaan vanmiddag Lisa weer ophalen bij Corrie en Cock. Alles is goed gegaan. Als ze uitgelaten werden bleven Lisa en Jutte een beetje scharrelend bij Corrie in de buurt terwijl Hieke en Jeltje aan het rennen waren met elkaar. Lisa kan het met alle drie de honden goed vinden, al heeft ze Jeltje een keer op haar rug gelegd omdat zij te opdringerig druk tegen haar deed.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
We zijn met zijn allen zwanger.
Het gaat prima met Lisa. Ze heeft het leuk gehad bij Corrie, Cock en haar smousen familie. We hebben haar gisteren weer opgehaald. Nog gewandeld op de dijk met Corrie en de vier smousen. Lisa wil af en toe nog wel meerennen, maar al snel gaat ze dan weer haar eigen gangetje met snuffelen en alles op haar gemak bekijken.
In huis waren alle vier honden redelijk rustig, gingen ieder hun gang of zochten een plekje om te slapen. Soms tegen elkaar aan, soms apart.
Lisa wordt duidelijk rustiger, zowel buiten als binnen. Haar figuur is aan het veranderen, haar tepels zijn nu groter en ze krijgt een klein buikje.
Ze eet goed, vanaf vandaag ben ik haar aan het bijvoeren. Ik verdeel haar eten nu over drie maaltijden.
Nog vier weken te gaan.
Groetjes, Erna.
Foto's in persoonlijk album en in album Lisa en Dop.
Het gaat prima met Lisa. Ze heeft het leuk gehad bij Corrie, Cock en haar smousen familie. We hebben haar gisteren weer opgehaald. Nog gewandeld op de dijk met Corrie en de vier smousen. Lisa wil af en toe nog wel meerennen, maar al snel gaat ze dan weer haar eigen gangetje met snuffelen en alles op haar gemak bekijken.
In huis waren alle vier honden redelijk rustig, gingen ieder hun gang of zochten een plekje om te slapen. Soms tegen elkaar aan, soms apart.
Lisa wordt duidelijk rustiger, zowel buiten als binnen. Haar figuur is aan het veranderen, haar tepels zijn nu groter en ze krijgt een klein buikje.
Ze eet goed, vanaf vandaag ben ik haar aan het bijvoeren. Ik verdeel haar eten nu over drie maaltijden.
Nog vier weken te gaan.
Groetjes, Erna.
Foto's in persoonlijk album en in album Lisa en Dop.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wat fijn dat ze het zo naar haar zin heeft gehad. Dan ga je zelf toch met een veel geruster hart weg.
En nu is het toch wel echt heel zeker. Alle verschijnselen zijn er.
Alvast een beetje hieperdepiep
En nu is het toch wel echt heel zeker. Alle verschijnselen zijn er.
Alvast een beetje hieperdepiep
Hoi Erna,
Gefeliciteerd met Lisa's zwangerschap.
Wees maar extra lief voor haar!
Het goede nieuws gaf me direct weer een beetje inspiratie (maar nu houd ik op hoor
)...
...Ralph, Mark, Quint, Henk, Ted, Art, Jos, Durk, Tijn, Nol, Ko, Aad, Fons, Aart, Bart, Beer, Ben, Bing, Boy, Ed, Nils, Gert, Rob, Han, Rien, Siert, Huib, Huub, Jef, Youp, John, Kipp, Mart, Niek, Roel, Roef, Rolf, Sil, Siem, Sjors, Wolf, Frank, Frans
... Door, Pip, Siep, Ank, Bloem, Fien, Dot, Gwen, Iet, Pink, Toop, Yentl, Joyce, Kai.....
groet, Martine
Gefeliciteerd met Lisa's zwangerschap.
Wees maar extra lief voor haar!
Het goede nieuws gaf me direct weer een beetje inspiratie (maar nu houd ik op hoor
...Ralph, Mark, Quint, Henk, Ted, Art, Jos, Durk, Tijn, Nol, Ko, Aad, Fons, Aart, Bart, Beer, Ben, Bing, Boy, Ed, Nils, Gert, Rob, Han, Rien, Siert, Huib, Huub, Jef, Youp, John, Kipp, Mart, Niek, Roel, Roef, Rolf, Sil, Siem, Sjors, Wolf, Frank, Frans
... Door, Pip, Siep, Ank, Bloem, Fien, Dot, Gwen, Iet, Pink, Toop, Yentl, Joyce, Kai.....
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Als het niet al te lang is, zou je het op You tube kunnen proberen.
Het aanmelden is even een gedoe, maar niet echt heel ingewikkeld.
Dan kun je de URL(zo heet dat geloof ik) op het forum zetten bij filmpjes, net zo als die van Stapper met Karel.
Ik hoop dat het lukt, want het lijkt me erg leuk
Het aanmelden is even een gedoe, maar niet echt heel ingewikkeld.
Dan kun je de URL(zo heet dat geloof ik) op het forum zetten bij filmpjes, net zo als die van Stapper met Karel.
Ik hoop dat het lukt, want het lijkt me erg leuk
Ik heb al eens geprobeerd om een filmpje te plaatsen, ik ben echt een oen in dit soort dingen. Ik kan hem wel per e-mail versturen naar een van jullie die daar wel verstand van heeft. Die kan dan het filmpje er voor mij opzetten.
Ik heb ook een (ander) filmpje gestuurd naar Ria omdat Jeltje ook logeert bij Corrie, zij heeft het inmiddels op haar site gezet. Je kan het vinden onder laatst bijgewerkt van 6 november. Ria had een paar weken geleden gevraagd om foto's van Lisa en Dop, ook op Ria d'r site is een album gemaakt voor Lisa en Dop.
Ben vanmiddag weer met Lisa naar de dierenarts gewandeld om haar op de weegschaal te zetten. Ik heb Lisa gewogen op,
9 oktober, 9.15 kilo
22 oktober, 8.95 kilo
7 november, 9.75 kilo
Nu dus duidelijk iets aangekomen.
Groetjes, Erna.
Ik heb ook een (ander) filmpje gestuurd naar Ria omdat Jeltje ook logeert bij Corrie, zij heeft het inmiddels op haar site gezet. Je kan het vinden onder laatst bijgewerkt van 6 november. Ria had een paar weken geleden gevraagd om foto's van Lisa en Dop, ook op Ria d'r site is een album gemaakt voor Lisa en Dop.
Ben vanmiddag weer met Lisa naar de dierenarts gewandeld om haar op de weegschaal te zetten. Ik heb Lisa gewogen op,
9 oktober, 9.15 kilo
22 oktober, 8.95 kilo
7 november, 9.75 kilo
Nu dus duidelijk iets aangekomen.
Groetjes, Erna.
Dan mag ik als beheerster van de clubfotosite wel blij zijn, dat ik ook van jou foto's krijg en er niet zoals op het nest van Hiske en Jelle er een "slot" (verbod) op komt :evil:Erna schreef:. Ria had een paar weken geleden gevraagd om foto's van Lisa en Dop, ook op Ria d'r site is een album gemaakt voor Lisa en Dop.
Groetjes, Erna.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik stuur mijn foto's naar wie ik zelf wil. Ik laat me niet voorschrijven naar wie ik wel of juist niet mijn foto's mag sturen.loes schreef:Dan mag ik als beheerster van de clubfotosite wel blij zijn, dat ik ook van jou foto's krijg en er niet zoals op het nest van Hiske en Jelle er een "slot" (verbod) op komt :evil:Erna schreef:. Ria had een paar weken geleden gevraagd om foto's van Lisa en Dop, ook op Ria d'r site is een album gemaakt voor Lisa en Dop.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.