Ik was mijn fototoestel vergeten . Zo balen. Ik had Wendy graag wat fotootjes opgestuurd van Lenna omdat ze zoveel op Pepper lijkt.
Gelukkig krijg ik regelmatig nieuwe foto's van de baasjes van Lenna.
Dana is nogal gauw van haar stuk hoor. Eenmaal thuis heeft ze geen last meer gehad van de aanrijding.
Wij vertrekken de 29e pas op vakantie. Maar de meeste garagebedrijven hebben ook vakantie hier. Dat maakt het moeilijk om de auto op tijd in orde te krijgen.
jakkes das balen, zeg!! Ik vind het ook een lekker kostenplaatje. Maar ik hoop dat het wel weer ok is voor jullie vakantie!!!
Waren de honden ook van slag?
Nee hoor. Suus en Phoebe maakten het prima. Ze hadden, net als Dana, wat last van de warmte in de (zwarte) auto in de zon, maar waren erg lief en rustig.
Toen we weer konden rijden waren ze met de airco zo weer op temperatuur en ik heb bij de Mac een flesje bronwater voor ze gekocht.
Het ging gelukkig ook niet zo heel hard.
Lenna (donkere pup) is erg licht geworden. Haar vacht is lichter dan de vacht van Suus. Harde vacht, donkere nagels en bijna zwarte ogen. Door haar oren, die wat meer bovenop haar koppie staan, lijkt ze precies op Pepper*.
Lenna is steviger en vierkanter als de ranke Suus. Ze is ongeveer 32/33 cm.
En het belangrijkste: wat een schatje!
Foto's van lenna. De laatste foto is Pepper. Vinden jullie Lenna niet wat op haar lijken?
Ik kan me herinneren dat Fredie ook vertelde dat de wat minder behaarde pups nogal eens mooi uitgroeien. Van de pluizige pups, die ik echt heel leuk vond om te zien, had Fredie minder hoge verwachtingen.
Ah Renate, je bent dus op puppytournee.
Fijn he, om ze in hun eigen omgeving even terug te zien.
Wat erg van die aanrijding met alle rompslomp er omheen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ik kreeg weer nieuwe foto's van Lenna. Zo leuk! Het gaat goed met haar. Volgende week verwachten haar huisgenoten Django en Cera een nest pups. Volop leven in de brouwerij dus...
Familie van Boester, schattig hoor!
Lenna heeft een smaller koppie en haar oren staan anders....tenminste op de foto.
Ben benieuwd hoe het met de andere 'pups' is.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004