Dank jullie allemaal voor je bemoedigende woorden

, zat vanochtend eventjes in een deep nadat ik inmiddels toch wel met alle toekomstige eigenaren contact heb gehad. Het liegt dan ook alleen aan mij en dat vreesde ik al. Er zullen ongetwijfeld nog zulke momenten komen, maar ik denk een beetjes hoort het erbij en ik ga jullie nu niet meer lastig vallen :wink2: en het gaat weer beter
Heb net weer geknuffeld met onze kleine dikzak die toch altijd een plekje met lekkers bij mams kan veroveren.
Hij is de koploper in aankomen

maar er blijft genoeg melk voor de rest.
Ha Minie, leuk dat je hier nu lekker mee kan babbelen, wij hadden elkaar bijna bij een wandeling in Amsterdamse Bos tegen kunnen komen, maar wij konden toen helaas niet. Hadden wij dan ook zeker niet verwacht, dat jij toevallig ooit van Lotje een pupje zou krijgen.
Vanochtend werden de kleintjes beschreven door Arie van het TFP, was een leuke gezellige ochtend met ook weer veel informatie over de eerste weken.
Nee, Maureen, haha, ik ben niet van plan om alle te houden

ook zou ik dat nu heerlijk vinden. Eentje is op dit moment genoeg ♥, lijkt mij niets om dan met 7 Smouzen te gaan wandelen

, haha. Word ook druk in de auto, op schoot bij een boek lezen, of in het restaurant (moet je voor 12 reserveren ipv 4

, anders passen ze niet onder de tafel) . Dus niet praktisch

:wink2:
Ze beginnen al hun achterpootjes omhoog de duwen, dus eerste pogingen tot lopen werden al gedaan.
Lotje eet weer wat minder, is elke dag meer weer zich zelf, puppymelk hoeft ze niet meer en ontlasting ging vandaag weer bijna normaal in richting mooie drolletjes. Ze zorgt goed voor haar kroost dus ik mag niet klagen.
Melk is er zat, het erg blauwachtige van de buik nu al wat minder, maar overal kleine zuigplekken van de kleine monstertjes. Als ze er niet goed bijkomen omdat er al een klein genietertje ligt, dan word maar een andere plek gekozen, ook is ie ernaast. Maar dan heb je in ieder geval een goede plek in de wachtrij