Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Dierenarts zei inderdaad al dat er zomaar eentje (of twee) verstopt zou kunnen zitten! Ik hoop toch een beetje op vijf... Hoewel die verrassinkjes ook meer dan welkom zijn uiteraard
Wat leuk, zo'n filmpje en wat hijgt Moos lief mee op de achtergrond...
Ik vind het reuze knap dat de echo-meneer en 5 heeft kunnen herkennen; ik heb wel een stuk of 7 "walnoten" gezien, maar heb dan ook waarschijnlijk naar de verkeerde vlekken zitten staren...
Moos, Abel, baasjes en wachtlijsters: van harte gefeliciteerd!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Tjonge, wat een drukte in die buik! Ik zag van alles, maar ik raakte ook al snel de tel kwijt.
5 zou mooi zijn, voor iedereen goed te doen.
Maar ja, 6 is ook leuk natuurlijk! Of 7
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
De echomeneer (tevens directeur van het ziekenhuis) is héél goed met het echo-apparaat. Moos op het speciale echo-kussen laten liggen lukte hem niet, vandaar het stresserige gehijg van Moos, had net een worsteling met de DA achter de rug
De eerste twee seconden dat het apparaatje beeld gaf zeiden DA en ik in koor: "daar zit er een!". Ik kon het heel duidelijk zien, maar hij ging wel erg snel ja