Martijns moeder speelde altijd dat ze ze uit elkaar kon houden. Ze zei als we binnen kwamen altijd meisjes en keek vervolgens welke knuffel de meiden bij zich hadden. Ik had dat door en heb de knuffels een keer verwisseld. Ze ging meteen de boot in, wat mij een lachbui en een draai om mijn oren bezorgde.
Martijn ziet het ook niet altijd. Als baby vond ik ze regelmatig in het verkeerde bedje. Inmiddels melden ze zich wel als papa zich vergist. Denk maar niet dat Romy uit Dana's beker drinkt.
Ik kleed de meisjes nooit hetzelfde. Daar hou ik absoluut niet van. Ik heb gisteren nog zitten griezelen op hyves. Ik accepteerde iemand met een 'echte tweeling' op elke foto hetzelfde tot het slabbertje aan toe. Brrrrrrrrrrrr.
Bij Dana in de klas zit ook een halve tweeling. (de andere helft zit in een andere klas). Die worden beiden omgekleed tussen de middag als er 1 vies geworden is.
Maar goed het is weer lekker
De laatste 2 volle dagen van Boeste zijn ingegaan. Zijn uitvliegtasje staat al klaar en vanmorgen heb ik zijn 'handleiding' geschreven voor Alma en Dick.
Maandag vliegt Phoebe's laatste telg uit!