Tieske, Boester, Lieve, Dolorus en Lenna gaven geen kik bij het chippen. Alleen Olivia schrok even en piepte.
De chipper legde het leuk uit: de pups zijn al gewend aan prikjes. Ze bijten elkaar immers geregeld met die scherpe tandjes. Doordat een prikje iets herkenbaar is, herstellen geschrokken hondjes erg snel.
Het tatoëren was vele malen vervelender, vertelde de chipper.
Ik had nog wel een klein probleempje toen de chipper om de moederhond vroeg: Phoebe was namelijk zoals elke donderdag met de uitlaatservice mee. Ik dacht van de week nog zal ik het afbellen, maar op het visitekaartje stond niet dat de moederhond aanwezig moest zijn. Ik moest de regelementen kennen aldus de chipper. Tja...
Toen ik belde was Phoebe gelukkig al bijna thuis en kon ze gecontroleerd worden.
Fredie en Ine vonden het niet erg om even gestoord te worden door de chipper. Ik vond het erg leuk om te zien hoe de hondjes allemaal beschreven werden en waar op gelet werd. De pups mogen allemaal naar de gezinnen die ik in gedachten had.
Fredie en Ine hadden bij sommige karaktertrekjes van de pups nog tips, die ik aan de nieuwe eigenaren mee kan geven.
Al met al een heel geslaagde middag. Morgen de laatste volle dag met onze Helmonsters.
Oja Boester is een echte vent geworden nu zijn balletjes ingedaald zijn. Tieske is bijna een ventje.