Vandaag een wat minder dagje gehad.
Dana vierde haar kinderfeestje vanmiddag. Ik had het buiten de deur gepland ivm de pups, maar terwijl de kinderen binnen druppelden, werd Boester ziek. Zomaar ineens.
Hij bibberde en wilde niet bij de rest liggen. Hij probeerde te slapen, maar dat lukt niet. Hij gaf een piepklein beetje op. Dat leek een beetje op te luchten, maar het bibberen bleef. Het was zo'n zielig hoopje. Tja, en wij stonden op het punt naar het aardbeienhof te gaan met 8 meiden.
Ik heb een apart plekje voor hem gemaakt in de keuken, met Phoebe's deken en het reisbakkie. Hij nestelde zich op Phoebe's kleed, maar zag er zo zielig uit. Martijn heeft onze buuv gebeld of ze een paar keer naar hem wilde komen kijken. Dat zou ze doen.
Om half 3 kreeg ik een berichtje dat Boester zich al wat beter voelde, maar dat Dolorus of Lieve ook een beetje opgegeven had. Ik zat dus niet echt lekker. Om half 5 kregen we een berichtje dat ze allebei weer helemaal opgeknapt waren en dat Phoebe al uitgelaten was.
Ik was zo blij.
Toen we tegen zes uur thuiskwamen na het wegbrengen van Dana's vriendinnetjes sprongen alle 6 de Helmonsters weer tegen de ren omhoog. Wat een opluchting!