loes schreef: Op de 1e RITS is zijn 1e nest (2 pups met Pinkelotje) aan de beurt en in oktober het 2e met Jutte
Het is jammer dat Jutte haar nestje er 7 februari niet bij is.
Vasco zou dan dit jaar twee keer naar een ritsdag moeten komen, en hij woont niet in de buurt van het Erkemederstrand.
Bovendien komt moeder Jutte niet in oktober omdat haar baasjes verhindert zijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Jammer Mary, ik kan je creatie van Phoebe en Yeti niet kopieëren. Ik vind hem wel heel erg goed! Hoe krijg je het voor elkaar??
Ja Maria, ik hoop dat de dekking met Yeti morgen goed gaat en dat Phoebe Jip weer een paar kleinkinderen rijker mag maken.
Ik heb morgenochtend een afspraak bij Yeti. Ik hoop tussendoor tijd te hebben om hier een nieuwe topic te openen, maar het zit er dik in dat het morgenavond wordt, want ik moet morgenmiddag naar Dana's school en 's avonds heb ik zelf les.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Het moet wel een wat fijngebouwd typje wezen voor kleine Roos.
Sjakie uit Winterswijk is ook schattig op de foto. Bert z'n wortels (via z'n ouders) liggen daar. Gisteren vroeg ik nog aan twee kleine achternichtjes daarvandaan of ze niet ene Sjakie kenden, die op onze hondjes lijkt...
Hij lijkt me te veel familie met de van Abtswoudes aan vaders kant...
En Sjakie ook!! Z'n vader is een broer van Roosje haar vader.
En Diesel heeft ook aan moederskant meteen twee van Abtswoude (oma en overgroot-oma...oh ja, dat is logisch)...
Zo simpel zal het niet zijn...
Met een clubmatch en ritsdag voor de deur kan je de lovers voor Roosje bekijken.
Neem een bloknote mee en noteer welke je groot, klein, lief, mooi, en niet aardig vindt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Die overigens volgens Fredie van geen kanten klopt........
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004