Hoi allen, de drie hummeltjes groeien lekker en het zijn echt droppies
Net heeft Colien een verhaaltje op FB gezet. Het begin is leuk maar zodra je verder leest begrijpen jullie waarom ik het hier plaats. En alles in overleg met Colien hoor!
Lieve allemaal... Update van ons nestje. Beer is groot, dik, zacht en zachtaardig. Lijkt op een labradorpup! Vos is een slanke, pittige dame met veel energie: kruising piranha en Chihuahua, met die felle oogjes, kleine smalle koppie en vlijmscherpe tandjes die ze fanatiek in je enkels zet!
Dan lieve Wolf: de 'enige smous' van de 3...Wolf liep week of 2 terug schuin met z'n koppie. Geen koorts en schoon oor maar toch maar antibiotica. Dat hielp! Na een paar dagen was t over. Kuur afgelopen en hij liep wéér scheef met de kop: nu andere kant op. Groot raadsel, overleg onze d.a. en neuroloog, ook zij weten het niet. Nu terug op antibiotica voor 2 weken. Kop is nog scheef, maar heb wel hoop want vorige x duurde t ook een paar dagen antibiotica voordat het over was. Gisteravond Fredie gebeld. Vond t ook verdrietig en gek verhaal. Als de antibiotica niet helpt MRI in Utrecht! Hoop zó dat t goed komt! Verder is hij blij, lief, mooi: een heerlijke smous! Koppie kan wel alle kanten op: met spelen schudt hij gerust heen en weer en ook slapend kan t alle kanten op...een raadsel...
Verdrietig en spannend voor ons en het nieuwe baasje. Wolf zelf is gewoon blij...
Ik houd jullie op de hoogte.
Iemand die ooit zoiets heeft meegemaakt??
Ik hoop dat iemand goede raad heeft