Ik ben het toch wel met jullie eens dat er op FB iets sneller "paniekerig" wordt gereageerd, het is vaker een sneeuwbal effect aan reacties dan hier op het forum. Dat is Social Media eigen, denk ik. Reageren gaat daar soms sneller dan nadenken. Helemaal als er zoveel mensen zijn die lezen/reageren en bij elke nieuwe reactie de telefoon maar blijft piepen. Dat zal best voor onrust zorgen. Ik ben bang dat dat ook niet tegen te gaan is.
Ik ben best een geduldig persoon (meestal dan, vandaag wordt mijn geduld ernstig op de proef gesteld door de katten die een 'ik sta aan de verkeerde kant van de deur' bui hebben en elke 5 minuten schreeuwen dat ze erin/eruit willen...) maar ik zou door 'paniek' reacties op FB toch te onrustig worden. Vandaar dat ik nog maar niet in de smousgroep sta, zolang ik nog op de wachtlijst sta.

Ook het zelf hobbyen met hondjes zal blijven, ben ik bang. Ik zag vandaag op FB nog een reu, kruising smous/labrador/whippet (heuj?) die ter fok werd aangeboden, daar heeft in het verleden een Smous kennelijk flink buiten de Smous gesmousd. Wellicht dat mensen die niet willen wachten daar gevoelig voor zijn?
Ik wacht wel op de echte. En we zijn er bijna, nog zo'n maandje of 18 wachten.