Desi x Joep
-
Desi
Desi x Joep
Eindelijk! Gisteren is Desi bij Joep op bezoek geweest en het was super snel gepiept!
We hadden al maanden op deze loopse periode van Desi gewacht. In de zomer dachten we dat ze loops was. Snel lijst opgevraagd bij Frediy en gezeg": maakt ons niet uit waar de reu woont, want we gaan gewoon een weekje rondtrekken door Nederland. Adres gekregen in Zeeland. En Henk en ik zijn vertrokken met de camper via Friesland, Noord-Holland wilde we richting zuiden gaan. Maar onderweg dacht ik dat ik bij Desi geen bloedsporen meer zag. Dus weer naar huis. Helaas, maar afwachten wanneer ze weer Echt loops werd. OP het laaste moment ogegeven voor de club match. Nog niets en ook op het laaste moment opgeven voor de winner! En ja de betaling de deur uit en Mademoiselle Desi wordt loops op de 21 okotober! Snel Fredy gebeld en eigenlijk waren er 2 van de oorspronkelijke lijst die nog overbleven. Niet veel. Toch samen met Fredy nog wat andere geschikte lovers gezocht. Maar de een had dit en de andere dat.
Zijn we zaterdag morgen gegaan naar 1 van de 2 van de lijst van Fredy : Helaas kwam het niet tot een goed treffen tussen die 2. Ook de eigenaren van de reu waren niet echt willig om mee te helpen. (Achteraf zeer gelukkig). Thuis ´s avonds besloten om de andere reu te bellen Helaas was de mannelk°lijke eigenaar niet blij met een eeventuele dekking door zijn smous bij Desi!
Nogmaals gebeld met Fredy, Betty , Loes en Charlotte . Naar smous 1 voelde ik weinig voor en vlak bij ins hadden we nog een leuke smous. Alleen er moest nog een foto gemaakt worden van zijn heupjes. Toch de gok genomen. Joep is een hele leuk reu.
Zaterdagavond laat gebeld met zijn baas. Nou als we zondagmorgen bij hem konden zijn om 9 uur bij hem wilde zijn Joep en Deis waren te enthoiast en stonden zelf samen in de vijver! Gisteravond nogmaals gegaan en het ging als een speer!
Dus nu is het afwachten. Gelukkig zijn vandaag ook goede eerste berichten gekomen van de foto´s van Joep zijn heup! Nu is het echt aftellen!! 1-1-2010
We hadden al maanden op deze loopse periode van Desi gewacht. In de zomer dachten we dat ze loops was. Snel lijst opgevraagd bij Frediy en gezeg": maakt ons niet uit waar de reu woont, want we gaan gewoon een weekje rondtrekken door Nederland. Adres gekregen in Zeeland. En Henk en ik zijn vertrokken met de camper via Friesland, Noord-Holland wilde we richting zuiden gaan. Maar onderweg dacht ik dat ik bij Desi geen bloedsporen meer zag. Dus weer naar huis. Helaas, maar afwachten wanneer ze weer Echt loops werd. OP het laaste moment ogegeven voor de club match. Nog niets en ook op het laaste moment opgeven voor de winner! En ja de betaling de deur uit en Mademoiselle Desi wordt loops op de 21 okotober! Snel Fredy gebeld en eigenlijk waren er 2 van de oorspronkelijke lijst die nog overbleven. Niet veel. Toch samen met Fredy nog wat andere geschikte lovers gezocht. Maar de een had dit en de andere dat.
Zijn we zaterdag morgen gegaan naar 1 van de 2 van de lijst van Fredy : Helaas kwam het niet tot een goed treffen tussen die 2. Ook de eigenaren van de reu waren niet echt willig om mee te helpen. (Achteraf zeer gelukkig). Thuis ´s avonds besloten om de andere reu te bellen Helaas was de mannelk°lijke eigenaar niet blij met een eeventuele dekking door zijn smous bij Desi!
Nogmaals gebeld met Fredy, Betty , Loes en Charlotte . Naar smous 1 voelde ik weinig voor en vlak bij ins hadden we nog een leuke smous. Alleen er moest nog een foto gemaakt worden van zijn heupjes. Toch de gok genomen. Joep is een hele leuk reu.
Zaterdagavond laat gebeld met zijn baas. Nou als we zondagmorgen bij hem konden zijn om 9 uur bij hem wilde zijn Joep en Deis waren te enthoiast en stonden zelf samen in de vijver! Gisteravond nogmaals gegaan en het ging als een speer!
Dus nu is het afwachten. Gelukkig zijn vandaag ook goede eerste berichten gekomen van de foto´s van Joep zijn heup! Nu is het echt aftellen!! 1-1-2010
Re: Desi x Joep
Ik vind het toch zó fijn dat het gelukt is, Anja.
Soms moet er wat meer moeite voor gedaan worden, maar fijn dat het niet hebt opgegeven.
En nu ook nog een goede uitslag van Joeps heupen
.
Ik hoop op een knallende jaarwisseling met een gezond nest.
Soms moet er wat meer moeite voor gedaan worden, maar fijn dat het niet hebt opgegeven.
En nu ook nog een goede uitslag van Joeps heupen
Ik hoop op een knallende jaarwisseling met een gezond nest.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Hieperdepiep!!!!
Het aftellen is begonnen!!!
Prachtige foto's op de site van het mooie paar.
Ik gok op vier....twee van elk...
:dogfr:
:hondkat:
Het aftellen is begonnen!!!
Prachtige foto's op de site van het mooie paar.
Ik gok op vier....twee van elk...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
marcel
gr marcel
-
renske
Leuk nieuws, nu maar afwachten!
Jammer van de Winner, maar een nestje is natuurlijk veel bijzonderder!
Jammer van de Winner, maar een nestje is natuurlijk veel bijzonderder!
Leuk, leuk, Fija's zusje puppies! En weer een Forumnest.
Een goede dracht voor Desi .
Een goede dracht voor Desi .
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Wat leuk, nu inderdaad alleen maar hopen.... Wel een mooie datum, dat wordt met recht aftellen, of druk zijn met pups. 
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ik heb oudejaarsnacht de geboorte van Jips 6-tal met o.a. Roosje meegemaakt, toch wel bijzonder. Dus laten we maar hopen, dat er voor/door Desi ook zo'n mooi begin van het nieuwe jaar is.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Anja gefeliciteerd met hopelijk een goede dekking tussen Desi en Joep.
Wel jammer dat je vooraf niets op het forum hebt gemeld, dat snap ik niet zo goed.
Wel jammer dat je vooraf niets op het forum hebt gemeld, dat snap ik niet zo goed.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
sammydesmous
Geweldig weer een forumnestje.
ik hoop dat we het hier allemaal kunnen volgen. Fijn dat Desi en Joep het zo goed met elkaar kunnen vinden. Ik ga voor 5 pups 2-3
]
Groetjes
José en een pootje van Wieske op de Ruiver- Sammy de smous
Groetjes
José en een pootje van Wieske op de Ruiver- Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
-
renske
Je gaat wel met haar naar de Winner?Desi schreef:Maar ik hoop dat jullie allen Desi aanmoedigen op de Winner!
Ondanks dat ze dan drachtig is (daar even vanuit gaande)?
Zelf zou ik nooit met een drachtige teef naar een groot hondenevenement gaan. Als eerste heb je kans op bepaalde stress. Als tweede dat ze bijv. gegrepen wordt door een andere hond en als derde is de kans dat ze ziekte oploopt niet ondenkbaar. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er vervolgens iets met de pups gebeurd, omdat ik zo nodig met mijn hondje naar een hondenshow wilde....
Je moet het zelf weten, maar denk er alsjeblieft echt goed over na of je haar mee wilt nemen naar zo'n evenement en wees je bewust van de risico's.
Renske heeft gelijk, zou onverstandig Desi mee te nemen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik heb geen idee of het uitlaten bij de winner al is aangepast.
Als je het hondentoilet hebt gezien ben je er al klaar mee.
De deur kom je ook niet uit vroegtijdig.
Als je het hondentoilet hebt gezien ben je er al klaar mee.
De deur kom je ook niet uit vroegtijdig.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Je moet een (misschien) drachtige hond niet blootstellen aan dit soort dingen, neem aan dat Anja dit zelf toch ook wel zal snappen.
Jullie Roosje heeft de Winner in Jips buik gelopen.Ariënne schreef:Dat vroeg ik mij ook al af.... Ik zou het ook niet doen, Anja.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004