Ik heb mij aangemeld en wil mij even voorstellen. Mijn naam is gelijk mijn forumnaam, Hannie dus. Op dit moment heb ik een Basset Fauve de Bretagne, maar wel een griffon-type, hoog op de benen dus. Een reu genaamd Duc en hij is 13,5 jaar oud. Hij mankeert het een en ander maar ik hoop dat hij nog een tijdje bij ons blijft! Hij is de laatste van mijn kleine meute van drie Fauven. Geweldige honden en het liefst zou ik er weer een nemen, maar ik ben niet zo lang geleden naar de Achterhoek verhuisd, er zit hier overal wild dus een Fauve los laten is een nono want het zijn geboren jagers. Ik kan een Fauve hier niet bieden wat hij nodig heeft om gelukkig te zijn. Dus vandaar ben ik mij gaan oriënteren op een ander ras en na een lange zoektocht ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de Smous. Ik hoop hier op het forum de komende tijd wat meer informatie op te doen over de Smous. Ik heb mij opgegeven voor de wachtlijst, inmiddels is dat al een half jaar geleden zag ik. Dus dat schiet al op, nog maar zo'n 2 jaar te gaan