Hier kun je vragen stellen of je zorgen delen omtrent kleine gezondheidskwesties van je hond. Neem contact op met een dierenarts voor deskundig advies.
Glucosamine zal zeker helpen, tenminste bij onze Sammy wel
José Sammy & Lieveke
Wieske-Sammy Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Misschien had ze zich verstapt.
Dat had Lieveke laatst ook eens. Na een paar dagen was er niets meer aan de hand.
José Sammy & Lieveke
Wieske-Sammy Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
En nu zag ik bij Beer ook een trilpootje rechts voor. Heel even maar. Toen stopte het. Ze zat gewoon naast mij, dus geen inspanning of oververmoeidheid.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door jetwolrich op 11 mei 2021 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Bertus/Bruni (Billie x Diesel/Mees) geb. 24-12-2019
Een osteopaat is zo gek nog niet misschien. Hier in de buurt woont een hondentrainster met contacten in die wereld. Kan ik wel eens benaderen voor advies.
En nu zag ik bij Beer ook een trilpootje rechts voor. Heel even maar. Toen stopte het. Ze zat gewoon naast mij, dus geen inspanning of oververmoeidheid.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Toch een familiedingetje? Bloem heeft het ook het vaakst als ze naast me zit...een tikje uit balans.
Zolang de dames het bij af en toe een trilpootje houden...