https://www.hondenschoolleersamen.com/
Hier gaat de vrouw van de ex van mijn broer stage lopen!
Wat een leuke school.
Zoiets hebben ze hier niet helaas.
Leuke hondenscholen
Re: Leuke hondenscholen
Ziet er goed uit, maar voor ons te ver uit de buurt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wij trainen sinds ruim een jaar bij Hondencentrumzeeland.nl
Deze is gevestigd in Middelburg, mensen uit heel zeeland van BurgHaamstede , krabbendijke ,tot Zeeuws Vlaanderen rijden elke les er heen ondanks de afstand.
Dus uit heel Zeeland, maar waarom niet naar een hondenschool om de hoek.
Omdat het echt een fijne hondenschool is, met gediplomeerde trainers. Die echt weten waar ze het over hebben niet uit een boekje maar door praktijkervaring.
We trainen overdekt buiten op het speciaal ingerichte terrei, in kleine groepjes 4-5 pers per groep. En bij de Crea (vorm van behendigheid) max 6 pers.
Het draait om de band tussen jou en je hond versterken en uitbouwen, het lezen van de hond op een positieve gezellige manier.
Problemen liggen vaak in het niet begrijpen of op correcte manier en moment negatief gedrag voor zijn of om buigen. Dit word hier aangeleerd er is ookmogelijkgeid tot privetrainingen.
En tevens worden er ook hele leuke dingen met en zonder de hond georganiseerd.
Bloemschikken, Bingo, workshop hondenmasasage, lezingen etc etc.
Ben je op zoek naar een fijne prettige hondenschool in Zeeland
En wil je aan je band met je hond werken, ontspannen kunnen wandelen, etc etc
Meld je dan snel aan voor de volgende cursus of informeer naar de mogelijkheid.
Elke hond jong of oud kan nog leren dus niet twijfelen.
Ik heb al jaren honden maar leer echt nog bij.
Waar je ook gaat trainen ik wens jullie veel plezier.
Deze is gevestigd in Middelburg, mensen uit heel zeeland van BurgHaamstede , krabbendijke ,tot Zeeuws Vlaanderen rijden elke les er heen ondanks de afstand.
Dus uit heel Zeeland, maar waarom niet naar een hondenschool om de hoek.
Omdat het echt een fijne hondenschool is, met gediplomeerde trainers. Die echt weten waar ze het over hebben niet uit een boekje maar door praktijkervaring.
We trainen overdekt buiten op het speciaal ingerichte terrei, in kleine groepjes 4-5 pers per groep. En bij de Crea (vorm van behendigheid) max 6 pers.
Het draait om de band tussen jou en je hond versterken en uitbouwen, het lezen van de hond op een positieve gezellige manier.
Problemen liggen vaak in het niet begrijpen of op correcte manier en moment negatief gedrag voor zijn of om buigen. Dit word hier aangeleerd er is ookmogelijkgeid tot privetrainingen.
En tevens worden er ook hele leuke dingen met en zonder de hond georganiseerd.
Bloemschikken, Bingo, workshop hondenmasasage, lezingen etc etc.
Ben je op zoek naar een fijne prettige hondenschool in Zeeland
En wil je aan je band met je hond werken, ontspannen kunnen wandelen, etc etc
Meld je dan snel aan voor de volgende cursus of informeer naar de mogelijkheid.
Elke hond jong of oud kan nog leren dus niet twijfelen.
Ik heb al jaren honden maar leer echt nog bij.
Waar je ook gaat trainen ik wens jullie veel plezier.
Klinkt inderdaad als een hele fijne hondenschool.
Fijn dat jij (en vele Zeelanders) er veel plezier beleven.
Fijn dat jij (en vele Zeelanders) er veel plezier beleven.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /*08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004/*19-02-2020)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /*08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004/*19-02-2020)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
- Site Admin
Lijkt me ook een hele goede hondenschool Angelique. Je hebt er ons al vaker over verteld en als we in Zeeland zouden wonen zouden we ook daar naar toe gaan.
Wij trainen met Teddy bij KCC Nijmegen. Daar zijn ook hele goede trainers. Teddy heeft daar inmiddels GSS 1, 2, en 3 gehaald. Toen we aan GSS1 begonnen hadden we eerlijk gezegd niet verwacht dat ze ooit GSS3 zou doen laat staan halen. De hele les was het vooral letten op andere honden en niet op mij. De andere honden in de groep trouwens ook toen. Onderling was het feest voor de honden maar voor de baasjes niet. Thuis en hier in de buurt deed ze de oefeningen allemaal wel goed, ze stak er dus wel wat van op.
Van de eerste groep heeft alleen Teddy GSS3 gehaald. De andere baasjes gaven het al spoedig op, na de eerste serie van 13 lessen of bij de volgende serie.
Tussendoor hebben we ook Dogdance gedaan. En dat vond ze leuk en vanaf toen had ze meer aandacht voor me in de lessen, ook bij GSS. Van de winter hebben we even een pauze ingelast vanwege het weer. We trainen altijd buiten op een heel groot veld. Dogdance zijn ze helaas voor dit jaar meegestopt. Nu willen we met Teddy Behendigheid gaan doen.
José Teddy
Wij trainen met Teddy bij KCC Nijmegen. Daar zijn ook hele goede trainers. Teddy heeft daar inmiddels GSS 1, 2, en 3 gehaald. Toen we aan GSS1 begonnen hadden we eerlijk gezegd niet verwacht dat ze ooit GSS3 zou doen laat staan halen. De hele les was het vooral letten op andere honden en niet op mij. De andere honden in de groep trouwens ook toen. Onderling was het feest voor de honden maar voor de baasjes niet. Thuis en hier in de buurt deed ze de oefeningen allemaal wel goed, ze stak er dus wel wat van op.
Van de eerste groep heeft alleen Teddy GSS3 gehaald. De andere baasjes gaven het al spoedig op, na de eerste serie van 13 lessen of bij de volgende serie.
Tussendoor hebben we ook Dogdance gedaan. En dat vond ze leuk en vanaf toen had ze meer aandacht voor me in de lessen, ook bij GSS. Van de winter hebben we even een pauze ingelast vanwege het weer. We trainen altijd buiten op een heel groot veld. Dogdance zijn ze helaas voor dit jaar meegestopt. Nu willen we met Teddy Behendigheid gaan doen.
José Teddy
Wieske-Sammy Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)