Koud zonder jas!
Re: Koud zonder jas!
Makkelijk plukhondje, Missy ziet er mooi uit. 
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik ben net begonnen met haar tweede plukbeurt... over een paar dagen hebben wij weer een kale dame.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Succes
.
Ik ben aan Guusje begonnen vanmiddag.
Wilde het eerst buiten doen,
véél te heet.
Ik heb haar maar weer op de keukentafel gedropt.
Er zit niet zoveel haar op, goed versleten door haar dracht, dus hoop ik niet al te lang werk te hebben met haar. Haar poten, buik, borst en staart zijn klaar. Morgen verder.
Finny moet ook nog....liefhebbers???
Wilde het eerst buiten doen,
Er zit niet zoveel haar op, goed versleten door haar dracht, dus hoop ik niet al te lang werk te hebben met haar. Haar poten, buik, borst en staart zijn klaar. Morgen verder.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Zover ben ik nog niet hoor. Heb nog maar een beetje gedaan, te druk met nog een heleboel andere dingen. Vanavond de kamer en de keuken even een goede beurt gegeven (was nodig zullen we maar zeggen....) En op en neer gereden naar de scouting.
groetjes, Karin
Nog een voorpoot te gaan, dan vind ik het weer mooi geweest.
Pim z'n huid reageert nu wel heftig op dit getut.
Pim z'n huid reageert nu wel heftig op dit getut.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Jeetje, wat zijn jullie goed bezig!
Diesel moet ook; kijken of ik er dit weekeind aan toe kom (Ik moet namelijk ook werken) en of het voor hem een aangename temperatuur is om buiten op tafel te liggen...
Diesel moet ook; kijken of ik er dit weekeind aan toe kom (Ik moet namelijk ook werken) en of het voor hem een aangename temperatuur is om buiten op tafel te liggen...
Laatst gewijzigd door Martine op 10 jul 2010, 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Desi
Oefff en dat met dit weer ....... Guusje en jij liever als wij hier. (gelukkig heeft ze nu geen dikke vacht, maar lijkt me wel lastig om te plukken)Charlotte schreef:Succes.
Wilde het eerst buiten doen,véél te heet.
Morgen camper pakken en eigenlijk is het daar al te warm voor.....
Moet je anders tot zondag wachten dan word het minder warm Anja.
Bickel gaat 21 juli naar een trimster hij heeft vanaf zijn schouderbladen tot aan zijn middel al een mooi volwassen vacht, maar de rest is dus nog duidelijk de uiteinden tenminste puppy vacht en dat zit los en hij heeft hier en daar was klitten door de puppy vacht zijn volwassen vacht klit niet . Deze trimster heb ik aan de telefoon gehad ze heeft diverse honden met pluk vachten en ik heb haar ook gevraagt heb je een pluk schema eventueel als het nodig is ze heeft geen smousjes maar kon het ras wel ik mocht zelfs komen een keer als ik wilde als ze een andere hond moesten plukken. Ik zie het zelf niet zo zitten Bickel is een draai kont hihihi en laat gauw blijken dat die het niet met me eens is en daar me handen ook niet altijd mee willen doen wil ik gewoon naar een plukster / trimster.
Bickel gaat 21 juli naar een trimster hij heeft vanaf zijn schouderbladen tot aan zijn middel al een mooi volwassen vacht, maar de rest is dus nog duidelijk de uiteinden tenminste puppy vacht en dat zit los en hij heeft hier en daar was klitten door de puppy vacht zijn volwassen vacht klit niet . Deze trimster heb ik aan de telefoon gehad ze heeft diverse honden met pluk vachten en ik heb haar ook gevraagt heb je een pluk schema eventueel als het nodig is ze heeft geen smousjes maar kon het ras wel ik mocht zelfs komen een keer als ik wilde als ze een andere hond moesten plukken. Ik zie het zelf niet zo zitten Bickel is een draai kont hihihi en laat gauw blijken dat die het niet met me eens is en daar me handen ook niet altijd mee willen doen wil ik gewoon naar een plukster / trimster.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Doordat ik het door de vakantie van mijn collega's nu veel te druk heb, schiet Diesels hoognodige plukbeurt er helemaal bij in. Ik wilde het dit keer zelf doen omdat mijn trimster vol zit tot eind augustus en ik hem niet in zijn winterjas mee wil nemen naar Spanje. Zojuist heb ik een afspraak gemaakt voor vrijdag as. bij een trimsalon in IJmuiden. Ze vertelde dat ze ervaring had met smousjes, want een klant van haar uit Haarlem laat haar 2 smousjes bij haar plukken. Ik vraag me af welke smousjes dat zijn; ik denk het smousje dat na Fieke een nestje heeft gekregen, want volgens mij hebben ze toen een pup gehouden.
Ik ben alleen vergeten te vragen wat het gaat kosten...
groet, Martine
Ik ben alleen vergeten te vragen wat het gaat kosten...
groet, Martine
Dan vraag je dat toch alsnog? Kan hooguit ernorm tegenvallen...Martine schreef:Ik ben alleen vergeten te vragen wat het gaat kosten...
Finny heb ik ook klaar
Charlotte
-
Renate
Phoebe is haar jas weer kwijt. Ze lijkt wel opgelucht. Dat had ik nog niet eerder ervaren. Nu kan ik me voorstellen dat dit vachtje een stuk aangenamer is met deze temperaturen.
Ik ben, ondanks dat anderen daar anders over denken, weer dik tevreden over Phoebe's trimster. Onze trimster zou contact opnemen met de club hoe ze het beste kan handelen bij een niet-te-plukken vacht.
Phoebes zachte ondervachtje knuffelt zo lekker. Ze is weer net een pup.

Ik betaal voor een plukbeurt nu 35 euro.
Ik ben, ondanks dat anderen daar anders over denken, weer dik tevreden over Phoebe's trimster. Onze trimster zou contact opnemen met de club hoe ze het beste kan handelen bij een niet-te-plukken vacht.
Phoebes zachte ondervachtje knuffelt zo lekker. Ze is weer net een pup.
Ik betaal voor een plukbeurt nu 35 euro.
-
Eveline
Pip is 4 augustus aan de beurt, de 2e plukbeurt in haar jonge leventje. Wij gaan ook naar een trimsalon. Ik vond het de eerste keer heel acceptabel eruitzien en nog belangrijker dat Pip het toen, een driekwart jaar oud, voor het eerst zo goed vol hield. De trimmer vind ze nog steeds het einde...hij helpt ook mee met de combisport die we nu doen, dus dat is elke week knuffelen geblazen
en kusjes geven
. Hopelijk doet het ontdoen van haar vachtje haar ook goed in de warmte, want daar heeft ze echt wel last van.
Groetjes, Eveline
Groetjes, Eveline
Het zit er wel aan te komen dat Sus een combi-behandeling gaat krijgen. De laatste loodjes op school zijn zwaar, ik was dan ook nog niet erg ver. De rug en een deel van de flanken zijn gedaan.
Nu heb ik gisterenavond met mijn duim tussen de deur gezeten....
erg dik en pijnlijk. Plukt niet zo lekker. Dus het wordt of even wachten met de rest, og toch een trimster bellen.
Nu heb ik gisterenavond met mijn duim tussen de deur gezeten....
groetjes, Karin
Ach 
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Wat vervelend.
Succes met de laatste loodjes op school.
Succes met de laatste loodjes op school.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Hè bah Karin. Zo op het laatst is alles al hectisch genoeg en dan ook nog een blessure. Als je eindelijk vakantie krijgt heb je die rust ook wel echt verdiend. 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Sterkte met je duim; ik hoop dat het snel minder pijnlijk wordt.
groet, Martine
groet, Martine