Daar zal ik eens heel diep over nadenken. Het blijft toch een lastig onderwerp,
allerlei ingewortelde schijnbare zekerheden weglaten. Dan moet je ook nog heel
consequent zijn en een lange adem hebben. De meeste mensen zullen dan toch
kiezen voor medicijnen.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Dat zal toch wel allemaal dezelfde prijs zijn afhankelijk van de hoeveelheid die je per keer afneemt? Ik hoorde dat Carnibest ook op de Winner was.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
nou ik wil gewoon iets doen tot ik de smous heb en ben mijn meer aan het consentreren op voer....vers voer...nu heb ik deze site gevonden waar alles nog eens duidelijker op staat en wat het kost en richt ik mijn op carnibest http://www.versvleesvoormijnhond.nl/index.html
om dat ik dat hier in doesburg kan halen bij een trimsalon
gr marcel
voor diegene die het nog niet weten:
Uw pup heeft tot zijn volwassenheid meer nodig dan de volwassen hond:
zo'n 50 gram per kilo lichaamsgewicht. Weegt uw pup 2 kilo? Dan heeft hij
2x 50 gram per dag nodig, dus 100 gram. Als uw pup 10 kilo weegt, dan
heeft uw pup 10x 50 gram nodig: 1 pond per dag.
maar hoe veel weegt zo's worst dan weten juli dat is dat 1 kilo
gr
Lisa lust alles, dat heb ik al vaak geschreven. Maar van de week heeft ze met lange tanden staan eten.
Lisa krijgt van EcoStyle brokken met 50 gram vlees erdoor heen. Ik had gelezen dat brokken en vlees door elkaar minder goed zou zijn. Dus krijgt ze al een tijdje vijf dagen per week brokken en twee dagen per week vlees.
Ze krijgt Duck of EcoStyle als vlees, vind het heerlijk.
Van de week was ik door het vlees heen en heb ik bij AH twee pakjes Rodi meegenomen. En.................Lisa eet het niet. Heb ik nog nooit meegemaakt.
Heb twee soorten, misschien lust ze die met pens wel, nog niet geprobeerd.
Maar, bin zunig, dus krijgt ze het toch. Dan maar een paar keer weer door elkaar.
Ik moet er wel om lachen, ze eet heel voorzichtig haar brokken, wortel of appel tussen het vlees uit. Wel een voordeel hoor, ze schrokt het nu niet naar binnen. Het gaat op deze manier wel naar binnen. En Sarie mag rustig met haar mee eten. Had mijn camera niet bij de hand, maar was erg leuk om te zien dat hun koppies samen in de dan toch wel te kleine bak zaten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik kan me van onze vorige hond herinneren dat hij ook geen fan van Rodi was. Om te proberen, een pakje hart en een pakje pens. Nog en tijdje in de vriezer bewaard, om later nog eens te geven, maar hij lustte het echt niet.
Dat zal een leuk gezicht geweest zijn, samen uit de bak eten
ja ik kijk liefer vooruit dan ik weet waar ik aan toe ben: stel de pup komt in huis nu zal hij op brokjes staan die hij krijgt bij de eigenaar waar,die vandaan komt nu zal ik dat ff aan moeten houden.dan stap ik over op vers voer en daar begind hij dan lekker mee in aanrking te komen eet goed,maar als ik nou eens weg ga en ik neem hem mee kan hij zeker niet zomaar ff op brokken dan moet ik dat vers vlees wel aan houden zeker.hoe zit dat dan of moet ik gewoon fiftie fiftie al aan het begin van de groei brokken vlees...........weten juli wat ik bedoel!
gr
Ik geef de honden alleen maar brokken en ze doen daar het goed op Wiskie is nu ruim 13 jaar oud en het ziet er naar uit dan die nog wel ffies mee gaat, ze krijgen hier wel eens een soep mergpijp wat ook goed voor hun tanden is en ze zijn gek op.
Ik zou niet alleen vers vlees geven voor het gebit van de hond ook beter brokken er tussen door geven, als wij op vakantie gaan kan ik geen voer mee nemen voor 3 weken dus krijgen ze een ander merk geen probleem hoor ze eten eigenlijk alles.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Ik geef Carnibest. Senna doet het er goed op en heeft een schoon gebit.
Toch zou ik wel één keer per week vuile pens willen gaan geven. En dan het liefst een lap, zodat ze flink moet kluiven. Ik ben me nog aan het verdiepen waar ik dat, behalve bij een slachthuis, kan krijgen. Het liefst diepvries.
Alleen vers geven is niet altijd practisch, Marcel. Je zou een paar vleesdagen en een paar brokkendagen kunnen doen. Dat doen veel mensen.
Kippennekken heb ik nog niet gegeven. Daar zullen ze toch ook wel lekker op kauwen. Dat vind ik wel belangrijk.
yvonne schreef:
Toch zou ik wel één keer per week vuile pens willen gaan geven. En dan het liefst een lap, zodat ze flink moet kluiven. Ik ben me nog aan het verdiepen waar ik dat, behalve bij een slachthuis, kan krijgen. Het liefst diepvries.
Mijn dierenwinkel verkoopt het vanuit zijn vriezer; wellicht de jouwe ook...?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes