Da's allemaal niet niks, Rini!
Ik zou met een tennisarm zeker ook voor acupunctuur kiezen. Sterkte ermee!
Maar inderdaad, Loes, ik begreep al eerder dat uit onderzoek niet echt blijkt dat die glucosamine echt zou helpen. Toch wordt het wel geadviseerd, omdat mensen het gevoel hebben er baat bij te hebben.
Nee,uitbehandeld Dit speelt al vanaf 1999. Ga alleen ieder jaar naar de fysio de behandelingen opmaken waar ik van het ziekenfonds recht op heb.
De pijn dat went wel op den duur maar ik heb totaal geen kracht in mijn handen en iets doen wat een "repeteer" beweging heeft (bv. stofzuigen) dat lukt niet langer dan 5 min dus is het gewoon lastig.Soms wordt ik wakker van de pijn en neem dan een paracetamol
Desi is dinsdag geplukt. De laaste keer was begin maart, net na haar nestje. Toen de bovenste laag eraf was kwam daar een flinke donzinge onderlaag onder. Deze heeft ze ook geplukt.
Desi is nu een heel klein hondje vergeleken bij dochter Leentje! Misschien verandert dat a.s. dinsdag wanneer Leentje haar jas uitkrijgt!
In maart was Desi veel kaler als nu. Het heeft toen ook lang geduurt voor ze weer een vachtje kreeg. De trimster is nu 2x over haar heengeweest. Onder de donzige onderlaag zat nog een mooi laagje.
Roosje is ook al weer bijna klaar, nog een paar uurtjes :wink2: , maar ik vind haar ondervacht maar dunnetjes. Vooral borst en buik; daar blijft niet veel over.
Hieke en Jutte hadden allebei weinig tot geen ondervacht na hun nest. Ik heb dit wel meer gehoord. Dacht zelf altijd dat het door de hormonen werd veroorzaakt. Het is bij beide goedgekomen.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Dat denk ik ook. Ik kan me Guusje ook als een soort kale kip herinneren. Sorry Charlotte
Fija heb ik sinds de bevalling gestripplukt.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik dacht al bijna aan een jasje. Maar merk buiten nog niet dat ze het koud heeft. Ik hoop inderdaad dat het vachtje gauw 'dichtgroeit.' Beetje compost erop maar. :wink2:
Goed hoor Ariënne; je hebt je ertoe weten te zetten...
Dit drukt me weer met mijn neus op de feiten: Bobbie moet ook hoognodig.
Ik heb al een paar keer de trimster geprobeerd te bellen, maar kreeg haar steeds niet te pakken. Morgen blijf ik gewoon volhouden tot ik beet heb.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Dat heb je snel gedaan Ariënne. Hoop dat ze snel weer wat haar op de kalere plekken zal hebben. De vorige keer had Roosje toch ook een wat kalere streep op haar rug, was die snel weer verdwenen?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Naar mijn gevoel redelijk snel. Nu heeft ze ook weer een kale streep, maar niet zo breed als eerder. Die borstkas is ook zo dun behaard.
Het wordt nu voor haar.